Z tego artykułu dowiesz się o tym, że:
Praca zdalna stała się już dla nas codziennością. Na rynku powstaje coraz więcej aplikacji i programów, które mają za zadanie ułatwić pracę z dala od biura. Do takich narzędzi zaliczymy również Solvbot – system dla kancelarii doradców restrukturyzacyjnych.
Praca nad postępowaniem w Solvbot zaczyna się od wprowadzenia danych podmiotu, zarejestrowania korespondencji, sporządzenia spisu inwentarza oraz listy wierzytelności. To solidna baza, która pozwala na dokonanie zarówno tych wspomnianych, jak i kolejnych czynności w systemie bez wychodzenia z domu.
Dzięki dostępności systemu na urządzeniach mobilnych nie musisz wracać do biura ani szukać miejsca, gdzie możesz uruchomić komputer, aby dołączyć zdjęcia składników majątku do akt sprawy.
Solvbot działa na przeglądarkach internetowych i mobilnych. Dzięki temu masz dostęp do wszystkich danych i czynności dotyczących postępowań z każdego miejsca. Nad sprawą możesz pracować przy użyciu komputera, tabletu czy telefonu. A jeśli sprzęt, na którym pracujesz, uległ zniszczeniu, nic nie tracisz. W Solvbot dokumenty są zaszyfrowane i przechowywane w dwóch kopiach w dwóch niezależnych serwerowniach. To gwarantuje ochronę danych przed wieloma zagrożeniami – włamaniem, kradzieżą czy zniszczeniem sprzętu. Co więcej system monitoruje zmiany dokonywane w postępowaniach, co daje możliwość odtworzyć poprzednie dane oraz uzyskać informacje kto i kiedy dokonał zmian.
Bez wychodzenia z domu możesz również generować automatyczne sprawozdanie rachunkowe. Wystarczy, że posiadasz w formie cyfrowej wyciągi z banku i wprowadzisz je do Solvbot. System automatycznie oblicza sumy kwot w każdej kategorii, co eliminuje możliwość popełnienia błędu rachunkowego i znacznie skraca czas pracy.
Dzięki dostępności systemu na urządzeniach mobilnych nie musisz wracać do biura ani szukać miejsca, gdzie możesz uruchomić komputer, aby wgrać z wizji zdjęcia składników majątku i nie tylko. Jeśli chcesz na szybko sprawdzić jakąś informacje – korzystasz z Solvbot na dowolnym urządzeniu mobilnym.
Bogate repozytorium zautomatyzowanych szablonów pozwala na generowanie wypełnionych automatycznie dokumentów. Możesz korzystać z ponad 100 gotowych szablonów do różnych typów postępowań i wszystko dostępne w jednym systemie. Jeśli jednak wolisz pracować na swoich wzorach, nie ma problemu. W Solvbot dzięki autorskiej wtyczce zintegrowanej z Microsoft Word masz możliwość tworzenia własnych szablonów dostosowanych do Twoich wymagań formalnych.
Przy tworzeniu korespondencji wychodzącej nie musisz sięgać po segregator, by stworzyć pismo, np. zawiadomienie do wierzyciela z uzupełnionym danymi. Nie musisz nigdzie szukać danych adresata, ani uzupełniać danych nadawcy. Wystarczy wybrać te dane z listy kontaktów. Pismo wygenerowane przez system jest cyfrowo zarejestrowane i nie ma konieczności przechowywania papierowej kopii dokumentu.
Bez wychodzenia z domu możesz również generować automatyczne sprawozdanie rachunkowe. Wystarczy, że posiadasz w formie cyfrowej wyciągi z banku i wprowadzisz je do Solvbot. System automatycznie oblicza sumy kwot w każdej kategorii, co eliminuje możliwość popełnienia błędu rachunkowego i znacznie skraca czas pracy.
Solvbot ułatwia również rejestrowanie korespondencji przychodzącej. Jeśli potrzebujesz wglądu do dostarczonej korespondencji wystarczy zostawić w systemie prośbę o zeskanowanie dokumentu. Dowolny pracownik znajdujący się w biurze może zeskanować pismo i wysłać je prosto do systemu. W ten sposób każdy użytkownik z dowolnego miejsca ma dostęp do korespondencji.
Jeśli potrzebujesz skontaktować się z sędzią-komisarzem, komornikiem czy upadłym, nie musisz mieć przed sobą książki kontaktów. Za pomocą zaledwie kilku kliknięć możesz odnaleźć numer telefonu, e-mail czy adres.
Baza kontaktów przydaje się w wysyłce korespondencji i prowadzeniu książki nadawczej. Z Solvbot oszczędzasz także czas spędzony na poczcie. Dzięki integracji systemu z eNadawcą Poczty Polskiej w systemie generujesz książkę nadawczą, automatyczne potwierdzenie nadania i zaadresowane etykiety z kodem kreskowym. Nie ma konieczności ręcznego wypełniania druczków pocztowych. System monitoruje i aktualizuje na bieżąco status przesyłki, dodatkowo bez wychodzenia z domu dowiesz się o tym czy przesyłka dotarła do adresata, a w przeciwnym wypadku – także powód zwrotu. Wszystko to możliwe dzięki pełnej integracji z eNadawcą Poczty Polskiej. W Solvbot z łatwością nie tylko nadasz przesyłki, masz również możliwość podglądu elektronicznego potwierdzenia nadania i odbioru (EPO).
Solvbot jest zaprojektowany tak, żeby ułatwiał pracę na wielu płaszczyznach. System jest zintegrowany jest nie tylko z Pocztą Polską, ale również z Microsoft Office (wtyczka do tworzenia zautomatyzowanych szablonów), KRS, REGON czy MSiG. Dzięki temu użytkownik nie musi przelogowywać się do innych platform, a wszystkie niezbędne informacje ma pod ręką w jednym systemie. Wszystko po to by ułatwić pracę z dowolnego miejsca.
Organizacja pracy własnej jak i pracowników kancelarii jest dostosowana do wymagań homeoffice. W Solvbot pod każdym postępowaniem utworzysz i przydzielisz zadania, a także monitorujesz na bieżąco ich status. Możesz wybrać, czy chcesz podgląd zadań w postaci listy, kalendarza czy tablicy kanban.
Dodatkowo dzięki powiadomieniom nie przegapisz żadnego terminu. Znika także konieczność przebywania w biurze, by przekazać coś do zrobienia pracownikowi albo żeby dowiedzieć się na jakim etapie są prace związane z daną czynnością. Dzięki opcji komentowania zadań możesz wewnątrz systemu prowadzić korespondencję z pracownikami kancelarii. Nie musisz otwierać osobnej platformy do komunikacji, by skomentować zadanie czy dopytać o szczegóły.
Kolejnym ułatwieniem w zadaniach jest możliwość tworzenia paczek zadań. Po zdefiniowaniu paczki zadań możesz je używać w dowolnym postępowaniu. Dzięki czemu przy każdym nowym postępowaniu dla powtarzalnych czynności nie musisz tworzyć nowych zadań, a jedynie jednym kliknięciem korzystasz z już określonych zadań. Organizacja pracy w kancelarii doradcy nigdy nie była tak łatwa nawet na odległość.